23. července 2015

The Inbetweeners: Series 1-3


Series 1
1.01 First Day - 1.02 Bunk Off - 1.03 Thorpe Park - 1.04 Girlfriend - 1.05 Caravan Club - 1.06 Xmas Party

zdroj: imdb.com
The Inbetweeners mi byli doporučeni na Lapiduchu na základě toho, že mám fakt ráda Plebs. Osobně bych k sobě tyhle dva seriály tak úplně nepřirovnala a trvalo mi celou první řadu, než jsem se do toho dostala, ale nakonec mě to překvapivě začalo bavit, ačkoliv na tenhle žánr moc nejsem. Hlavní hrdina Will (Simon Bird) je nesympatický arogantní šprt, ale bavilo mě dívat se, jak dostával přes hubu; Jay (James Buckley) je nedospělý ubožáček s plnou hubou keců a ničím dalším, ale o to víc mě bavil; Neil (Blake Harrison) je nádherně tupý a u Simona (Joe Thomas) člověka zaráží, jak se v té skupince vlastně ocitl, než mu dojde, že je jako všichni ostatní úplné jelito. Z epizod se mi hodně líbily Thorpe Park, chození s dveřmi od auta bylo super, a Xmas Party, protože fakt hezky sezónu uzavřela.

Series 2
2.01 The Field Trip - 2.02 Work Experience - 2.03 Will's Birthday - 2.04 A Night Out in London - 2.05 The Duke of Edinburgh Awards - 2.06 Exam Time

zdroj: imdb.com
Druhá řada už mi přišla nabušená od začátku do konce. The Field Trip měl Simona v ponožce; Work Experience Willa v autoopravně; Will's Birthday Willa v nátělníku a hovínkách; Night Out in London měl Simona v botách bezdomovce; The Duke of Edinburgh Awards měl Jaye masturbujícího v domově důchodců (a poprvé jsem se smála opravdu nahlas); a Exam Time posraného Willa při zkouškách. Jediné, co to celé trochu kalilo byl fakt, že Simon neustále pásl po Carli D'Amato (Emily Head), která mě začínala silně nudit, a Will po Charlotte Hinchcliffe (Emily Atack), která mi byla ještě míň sympatická než Carli. Daisy (Catherine Steadman) byla moc fajn, skoro byla škoda, že byla jen v jedné epizodě.



Series 3
3.01 The Fashion Show - 3.02 The Gig and the Girlfriend - 3.03 Will's Dilemma - 3.04 The Trip to Warwick - 3.05 Home Alone - 3.06 The Camping Trip

zdroj: imdb.com
Třetí řada se mi taky hodně, hodně líbila. The Fashion Show měla Simonovo varle; The Gig and the Girlfriend se konečně odchýlila od Carli; Will's Dilemma mě přinutilo trochu Willa litovat; Trip to Warwick měl čůrajícího Neila; Will Is Home Alone mě trochu zklamalo faktem, že linka s ničením záhonků nikdy nebyla dokončená; a Camping Trip to celé hezky uzavřel, víceméně. Líbila se mi Tara (Hannah Tointon), ale moc se nezdržela a jsme zase zpátky u Carli, to je škoda. Taky je škoda, že seriál dostal jen tři série, a docela se těším na oba filmy, i když se zároveň bojím toho, jak ději prospěje delší formát, dvacetiminutovky s vtipným shrnutím na závěr byly podle mě ideální.