23. července 2015

The Millers: Season 1 & 2


Season 1
1.01 The Millers - 1.02 Plot Twists - 1.03 The Phone Upgrade - 1.04 The Mother Is In - 1.05 Giving the Bird - 1.06 Stuff - 1.07 The Talk - 1.08 Internet Dating - 1.09 You're in Trouble - 1.10 Carol's Parents Are Coming to Town - 1.11 Dear Diary - 1.12 Miller's Mind - 1.13 Driving Miss Crazy - 1.14 Carol's Surprise - 1.15 You Betcha - 1.16 Bahama Mama - 1.17 Plus One - 1.18 Walk-n-Wave - 1.19 Cancellation Fee - 1.20 Tomlandia - 1.21 0072 - 1.22 Sex-Ed Dolan - 1.13 Mother's Day

zdroj: imdb.com
The Millers jsem prostě musela zkusit, protože jsem si hrozně oblíbila Willa Arnetta (Nathan) a Up All Night mi zrušili. Říkala jsem si, že když jsou tam i Margo Martindale (Carol), Beau Bridges (Tom) a Jayma Mays (Debbie), nemůže to být špatné, a nepletla jsem se. U všech dílů jsem se skvěle bavila, ačkoliv zápletky byly typicky sitcomové, a obsazení mělo skvělou dynamiku.

Seriál absolutně táhne vztah Nathana a Carol jakožto dospělého syna a matky, která se k němu po rozvodu nastěhovala. Pěkně to navíc solí Nathanův nejlepší přítel Ray (J.B. Smoove), který si s Carol báječně rozumí. Pozadu ovšem nezůstávají ani Debbie a Tom, kolem kterých se ještě motají Debbiein manžel Adam (Nelson Franklin) a dcera Mikayla (Lulu Wilson / Eve Moon), která je taky pěkné kvítko. A samotný vztah Carol a Toma taky stojí za to.

The Millers jsou hodně povedená oddechová novinka a jsem ráda, že dostali druhou sezónu.

Season 2
2.01 Movin' Out (Carol's Song) - 2.02 Reunited and It Feels So Bad - 2.03 Give Metta World Peace a Chance - 2.04 You Are the Wind Beneath My Wings, Man - 2.05 CON-Troversy - 2.06 Diggin' Up Bones - 2.07 When the Pope Comes Marching In - 2.08 Papa Was a Rolling Bone - 2.09 Louise Louise - 2.10 Highway to the Manger Zone - 2.11 Hero

zdroj: imdb.com
Jak to často bývá osudem u seriálů, které se mi líbí, ani The Millers se moc řad nedožily - ukázalo se, že moje radost na konci první série byla předčasná, protože druhá nakonec dostala jen jedenáct epizod a na druhou polovinu z nich jsem musela čekat tak dlouho, až jsem si ani nevšimla, že už běžely, a musela je dohledávat.

Největší změna proti první sezóně byl Kip (Sean Hayes), kterým jsem si většinu času nebyla moc jistá, ale uznávám, že jeho soupeření a ťafky s Nathanem byly vtipné. Nejlepší byly ty epizody, které se soustředily na Raye a Nathana, jako You Are the Wind Beneath My Wings, Man nebo When the Pope Comes Marching In. Líbilo se mi i Louise Louise, protože rodina byla celá spolu. Potěšili mě Dot-Marie Jones (Duke, Movin' Out (Carol's Song)), Molly Shannon (slečna Pam, Diggin' Up Bones) a Kathleen Rose Perkins (slečna Sparks, Hero).

Celkově je mi docela líto, že The Millers jsou definitivně pryč, bavila jsem se u nich. Škoda.