23. července 2015

Up (2009)

I think the boring stuff is the stuff I remember the most.

zdroj: imdb.com
IMDb. Up je další z filmů, na které jsem se moc nesoustředila, viděla je až česky a tak nějak je napůl nevnímala. A byla to škoda, protože ačkoliv necítím potřebu ho zařadit do svého zlatého fondu animovaných filmů, hned ze začátku mě zvládl pořádně dojmout a dějová linie fungovala hodně dobře, nebyla zbytečně přeplněná a přesto ani moc infantilní, právě naopak.

Carl Fredricksen (Edward Asner) byl nádherně nabručený, Christopher Plummer (Charles Muntz) se trochu odklonil od svých typických rolí, ale pořád mu to šlo. Hodně se mi líbil Dug, tak nějak to odpovídá mé představě psů a proto je zbožňuju. A animace vodopádů byla prostě úžasná.

Patrně nejvtipnější scéna vůbec byla ten drsný souboj mezi Carlem a Muntzem, to jsem málem umřela smíchem. Rodinná situace Russella (Jordan Nagai) byla naopak hodně smutná, když si ji člověk uvědomí, tak nějak to pokazilo ten konec. Ale i tak je to hodně fajn animák, jeden z těch pro dospělé, které mám ráda.