22. července 2015

The Fifth Element (1997)

What's the use in saving life when you see what you do with it?

zdroj: imdb.com
IMDb. The Fifth Element je jeden z těch filmů, které jsem viděla tak hrozně dávno, až jsem si ho vůbec nepamatovala, jak jsem zjistila při koukání. Každopádně jsem se skvěle bavila, je to jeden z těch filmů, na které se dá klidně dívat i častěji, které zase nejsou tak komplikované, ale prostě dobré.

Milla Jovovich (Leeloo) byla dostatečně roztomilá a nevinně smrtící. Bruce Willis (Korben Dallas) tyhle drsné sympaťáky prostě umí, o tom žádná, a v takových rolích ho mám nejradši. Gary Oldman (Zorg) měl dokonalé kostýmy a image, fakt mě bavilo se na něj dívat. Chris Tucker (Ruby Rhod) měl pořádnou ránu, jen co je pravda.

Trochu mě překvapil začátek, skoro jako by tam ani nepatřil, ale jakmile se to konečně rozjelo, bylo to jiné kafe, a myslím, že si to určitě ještě někdy zopakuju. Rozhodně je to i pro mě jedna z takových těch klasik.