22. července 2015

What Dreams May Come (1998)

Sometimes, when you win, you lose.

zdroj: imdb.com
IMDb. What Dreams May Come jsem viděla kdysi dávno a pamatuju si, že jsem u toho hrozně brečela. Dostala jsem chuť podívat se na to znovu a historie se opakovala, znovu jsem to skoro celé probrečela. A znovu jsem taky došla k závěru, že je to skvělý, neprávem opomíjený film, který nádherně ukazuje, že Robin Williams (Chris Nielsen) byl prostě Pan Herec.

Film je nádherně výtvarně provedený, ať už jde o peklo sebevrahů, barvu na Chrisově plášti nebo všudypřítomné modré stromy. Annabella Sciorra (Annie Nielsen) je krásná ženská, která byla krásná, i když většinu filmu probrečela, což je pořádný výkon. Cuba Gooding Jr. (Albert Lewis) taky ukázal, že fakt umí hrát.

What Dreams May Come rozhodně můžu doporučit, na podobný film jsem zatím nenarazila a je to ideální, když si chce člověk pěkně pobrečet. Víc nemám co říct, film prostě musí mluvit za sebe.