30. srpna 2015

Magic Mike XXL (2015)

We're like healers or something.

zdroj: imdb.com
IMDb. Jelikož jsem neviděla jedničku a ani jsem se na to nechystala, jít na Magic Mike XXL by mě samotnou fakt nenapadlo. Bylo to ale navrženo jako dámská jízda, tak jsem si řekla proč ne. Myslela jsem si, že mě neznalost jedničky nijak nebude omezovat v požitku ze dvojky, a nespletla jsem se. Uznávám, že to možná bylo moc dlouhé - ty scény, ve kterých se diskutovalo a nikdo se nesvlékal byly ukrutně nudné, ale jinak tomu nemám co vytknout. Vřískaly jsme jako dámy v tom filmu, fakt to bylo pokoukáníčko.

Channing Tatum (Mike) má tělo a umí se hýbat, nic víc ani nebylo třeba, Joe Manganiello (Big Dick Richie) byl taktéž překvapivě příjemné pokoukání, Matt Bomer (Ken) byl hot jako vždycky a Adam Rodriguez (Tito) na mě vůbec nefunguje a jeho závěrečné představení bylo eh. Jada Pinkett Smith (Rome) prostě hrozně přehrává, ale tentokrát aspoň nebyla na pěst, Andie MacDowell (Nancy Davidson) má hrozně protivný akcent a Elizabeth Banks (Paris) mě tentokrát překvapivě moc nerozčilovala. Amber Heard (Zoe) měla skvělý look.

Nemůžu se dočkat, až se to podívám znovu, hlavně na ta představení, a myslím, že prubnu i jedničku.