31. srpna 2015

Spy (2015)

You play it too safe.

zdroj: imdb.com
IMDb. Na Spy jsem původně chtěla jít do kina, protože jsem chtěla vidět Mirandu Hart (Nancy B. Artingstall) na plátně a Melissa McCarthy (Susan Cooper) mě poslední dobou taky hodně baví, ale nechala jsem se odradit nepříliš pozitivnímu recenzemi. Po shlédnutí v klidu domova musím poznamenat, že jsem měla jít do kina. Fakt jsem se skvěle bavila. Jasně, bylo to dost přitažené za vlasy, ale nečekala jsem, že zapínám dokument, a všechny podobné vážně míněné filmy nejsou o nic reálnější jen proto, že to servírují s vážnou tváří.

Melissa McCarthy byla jako obvykle naprosto úžasná. Trochu mě zklamalo, když pak v druhé půlce filmu prakticky přešla do Mullins, ale je fakt, že ta sprostá ženská jí jde na výbornou. Miranda Hart tam dokonce byla víc, než jsem doufala, takže z toho jsem měla velkou radost. Jude Law (Bradley Fine) hrál výborného pitomce, perfektní parodie na Bonda a Jason Statham (Rick Ford) hrál výborného pitomce, perfektní parodii na všechny americké akční hrdiny, a Aldo (Peter Serafinowicz) byl prostě jen lahodný.

Líbilo se mi, že hlavní záporačka byla zbohatlická pipina, musím říct, že jsem si Raynu (Rose Byrne) fakt užívala. A Morena Baccarin (Karen Walker) už mě neštve jako dřív, ale nebrečela jsem po ní, a De Luca (Bobby Cannavale) byl tak nějak jasný od začátku. Allison Janney (Elaine Crocker) mě baví čím dál víc a všechny scény s 50 Centem byly zlato.

Myslím, že se ke Spy ještě vrátím, fakt mě to bavilo.