29. září 2014

The Heat (2013)

If you're not in trouble you're not doing your job.

zdroj: imdb.com
IMDb. Na The Heat jsem se chystala dlouho, takže jsem se taky dost těšila. Během sledování jsem se skvěle bavila - byly chvíle, kdy jsem se opravdu smála nahlas. Ale zpětně si teď nevybavím víc než dvě, tři scény. Takže jako instantní zábava je to skvělé, ale že bych si to pamatovala jako spoustu dalších filmů se Sandrou Bullock, to se říct nedá.

Sarah Ashburn (Sandra Bullock) byla takový kříženec Gracie Hart a Margaret Tate, takže sama o sobě nic originálního, ale bavila mě. Stejně tak Shannon Mullins (Melissa McCarthy) mi přišla jako pokračování Megan, ale bavila mě ještě víc. The Heat víceméně ani nepotřebovalo nic víc než ty dvě a chemie mezi nimi fungovala skvěle. Asi bych šla i do dvojky, ačkoliv mám tušení, že toho budu litovat.