25. ledna 2011

The Proposal (2009)

Do you prefer Margaret or Satan's Mistress?

zdroj: imdb.com
IMDb. Jedna z těch romcoms, na které jsem se dlouho těšila - ale ne tak moc, abych se na něj podívala hned, jak byl k dospozici, a byla jsem relativně zklamaná. Dokud to bylo vtipné, líbilo se mi to, ale jak to začalo mít dojemné a romantické, ztratilo to šťávu.

Sandra Bullock (Margaret) + romcom = win, což se potvrdilo i v tomto případě. Ryan Reynolds (Andrew) byl takový drobátko dřívko, na které se sice poměrně dobře koukalo, ale nebyla tam absolutně žádná chemie a se Sandy neměli drajv. Nejvíc mě bavila Betty White (Annie) a její role. Taktéž jsem si všimla Malin Åkerman (Gertrude), která vypadala na blond o chlup líp, než bruneta.

Takže celkově, chtělo to přihodit víc humoru, ubrat drama, a přihodit k Sandře někoho, kdo ji zvládne. A taky, proč měla jako zlá holka culík a jak hodná rozpuštěný vlasy? Co je to za symboliku?