25. ledna 2011

I Love You, Man (2009)

Why does everything I do sound like a leprechaun?

zdroj: imdb.com
IMDb. Nejlepší romantická komedie, jakou jsem za poslední dobu viděla. Ten nápad udělat to přesně naopak byl prostě skvělý, a skvěle zpracovaný. Smála jsem se, bavila, a na konci bylo i nějaké to awww.

Miluji Jasona Segela (Sydney Fife), bavil mě jako obvykle, ten chlap prostě nezklame. Paul Rudd (Peter Klaven) je, zdá se, jeden z těch herců, o kterých prostě vím, že jsem se chtěla podívat na nějaký film, kde jsem ho zahlídla, ale ještě jsem nebyla schopná. Nicméně se lepším, něco na kontě mám.

Celkem ani tak není moc, o čem psát, sice si myslím, že je nejlepší, ale to bude tím konceptem, jak jsem zmiňovala napoprvé. Prostě příjemná, vtipná, sladká věc, stokrát lepší než typické americké romcoms.