1. února 2011

Lie to me*: Season 3

| Season 1 & 2 | Season 3 |
_______

Let there be Lightman!


3.01 In the Red - 3.02 The Royal We - 3.03 Dirty Loyal - 3.04 Double Blind - 3.05 The Canary's Song - 3.06 Beyond Belief - 3.07 Veronica - 3.08 Smoked - 3.09 Funhouse - 3.10 Rebound - 3.11 Saved - 3.12 Gone - 3.13 Killer App

zdroj: imdb.com
Oblíbené epizody: Dirty Loyal, Veronica, Funhouse, Rebound

Postavy: Wallowski (Monique Gabriela Curnen) mě neba, já chci zpátky Reynoldse! (I když je Wallowski víc hot, no argument here.) Jak jsem psala už u druhé sezóny, Lightman (Tim Roth) začíná být ohraný, ale o to víc si užívám díly, kde to není "the usual him". A těch bylo naštěstí požehnaně. Gill (Kelli Williams) mám čím dál radši, to samé pro Lokera (Brendan Hines), super se vyvíjí. Torres (Monica Raymund) trochu stagnuje, dejte jí prosím nějakou lepší zápletku, ano? Kdo se ale skvěle vybarvil byla Emily (Hayley McFarland), začínám ji milovat. Moje obava, že Reynoldse (Mekhi Phifer) zazdí se naštěstí nepotvrdila, aspoň se o něm zmínili. (Fňuk.) A vraťte Gillian její starou garderóbu, pls? Já chci zpět high class kostýmky!

Co se tak zhruba asi dělo? Typický ráz a zápletka seriálu (Lightman se do něčeho naveze, chová se jako ass, pak přijde zlom, zase se chová jako ass a pak přijde morální závěr, ve kterém nám řeknou, že Lightman vlastně není ass, protože mu na lidech záleží.) se jemnila opravdu hodně zajímavými případy, ve kterých jsem se cítila jako v první sérii - jako by pro mě všechno bylo nové. Moje obavy, že bude třetí sezóna stát stejně za nic, jako druhá půlka druhé, se naštěstí nepotvrdila. Navíc se ze mě během třetí sezóny stal regulérní Callian.

Dirty Loyal - i když Wallowski nemusím - hodila Lightmana do zajímavé situace a mrskla granát mezi Gillian a Cala; Veronica měla grády hlavně díky skvělému výkonu Annette O'Toole; Funhouse měl úžasnou Cal linii, nehorázně jsem si to užila; a Rebound mělo skvělou Callian podlinku. Z hostů vypíchnu Triciu Helfer (Naomi Russell, Double Blind) a Victorii Pratt (Lily, Rebound).

Finále: Ačkoliv nemám ráda takové ty "two days/hours/weeks/minutes/whatever earlier" epizody, tuhle jsem zkousla jednoduše proto, že měla skvělý děj a nádherné vyvrcholení. Můj vnitřní Callian měl při poslední scéně orgasmus, true story, a po dokoukání jsem měla takový pocit, že ve čtvrté sezóně nás čeká hotový Callianfest. Jenže další sezóna nikdy nebyla, debilní FOX!