1. února 2011

The Back-up Plan (2010)

Fall in love.* Get married. Have a baby. *Not necessarily in that order.

zdroj: imdb.com
IMDb. Od téhle romcom jsem moc nečekala - zaprvé, je to americké, zadruhé, hraje tam Jennifer Lopez a tu jsem ještě nepotkala v dobrém filmu (nebo jsem nepotkala dobrý film s ní), a za třetí, o herectví Alexe O'Loughlina jsem měla velice matné představy, vzhledem k tomu, že rád přehrává.

Takže za předpokladu, že jsem očekávala jen jeho odhalené mužné plece (což se splnilo, hihi), jsem si to hodně užila. Zasmála jsem se asi stejně, jako u Wild Target, a považuju to možná snad za jednu z nejpovedenějších současných romcoms. (Rozhodně lepší, než The Proposal.)

Jennifer Lopez (Zoe) nebyla tak hrozná, více méně jsem Zoe brala, jaká byla, a příliš neřešila. Alex O'Loughlin (Stan) byl ultimátně sladký a hot a k sežrání, Stana jsem úplně milovala. Potěšil mě i Eric Christian Olsen (Clive), i když tam neměl moc prostoru (Aneb McGarrett a Deeks v jednom filmu? Yay!) a Melissa McCarthy (Carol). Závěrečné žádání o ruku bylo lehce přepálené, nemusela bych, ale úplný závěr byl vtipný - ačkoli očekávatelný. Přiznávám, že největší podíl na tom, že jsem se tak bavila, byly Alexovy dokonalé "deer-in-headlight" výrazy.

Film má navíc body za to, že jsem nemusela vůbec přemýšlet, pobavila jsem se, a koncept byl docela originální a dobře udělaný. Takže jo, líbilo se mi to. U mě dobrý.