29. září 2014

Masters of Sex: Season 2

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 |
_______


2.01 Parallax - 2.02 Kyrie Eleison - 2.03 Fight - 2.04 Dirty Jobs - 2.05 Giants - 2.06 Blackbird - 2.07 Asterion - 2.08 Mirror, Mirror - 2.09 Story of My Life - 2.10 Below the Belt - 2.11 One for the Money, Two for the Show - 2.12 The Revolution Will Not Be Televised

zdroj: imdb.com
Na druhou řadu Masters of Sex jsem se těšila jak na Vánoce, zvlášť po jistých promech. Bill (Michael Sheen) a Ginni (Lizzy Caplan) jsou prostě jeden z mých nejoblbenějších párů a co se týče jejich vztahu, tato sezóna byla velmi přínosná. Překvapily mě časové skoky během sezóny a překvapilo mě, kolik postav upustili. Ještě víc mě překvapilo, že mi většinou ani nechyběly.

Libby (Caitlin FitzGerald) ušla tuto sezónu poměrně dlouhou cestu - od rasistky a paničky k ženě, která konečně hledá sama sebe. Hodně jsem jí to přála - možná trochu z černého svědomí, přece jen fandím tomu, že ji její manžel podvádí. Každopádně Libby si na konci narazila pořádný kus chlapa a i když hraje riskantní hru, Robert (Jocko Sims) za to rozhodně stojí. Co se týče zbylého kusu Mastersů... Ačkoliv mě Christian Borle (Frank Masters) baví, náhle objevený Billův mladší brácha nedával žádný smysl a ta zápletka mi přišla jako vyložená vata, takže z toho jsem odvařená nebyla.

Hodně mě bavila Betty (Annaleigh Ashford) - z prostitky přes paničku až po někoho, kdo přestal lhát sám sobě - s pomocí (bývalé) milenky Helen (Sarah Silverman) - a vypracoval se v druhou Joan. Příběh Lillian DePaul (Julianne Nicholson) byl naopak o dost méně inspirativní a skutečně mě mrzelo, jak dopadla. A možná ještě víc, že po její smrti byl časový skok až do doby, kdy s tím byla Ginni už vyrovnaná. Tak nějak jsem ji chtěla vidět víc truchlit.

Lester (Kevin Christy) se vrátil, chudák malý opuštěný, a našel Barbaru (Betsy Brandt), která měla hodně drsný životní příběh. Opravdu jsem zvědavá, jak se jejich románek bude dál vyvíjet, zajímají mě. Stejně tak Flo (Artemis Pebdani) a Austin (Teddy Sears) - hrozně bych chtěla, aby se do ní Austin navzdory sám sobě zamiloval. No a konečné plusové body mají Masters of Sex za kousek Pillow Talk v kině v The Revolution Will Not Be Televised.

Prostě, druhá řada stejně skvělá jako první a těším se na třetí!