30. srpna 2015

Futurama: Season 6 & 7

| Season 1-4 | Season 5 | Season 6 & 7 | Season 8 |
_______


Season 6
6.01 Rebirth - 6.02 In-A-Gadda-Da-Leela - 6.03 Attack of the Killer App - 6.04 Proposition Infinity - 6.05 The Duh-Vinci Code - 6.06 Lethal Inspection - 6.07 The Late Philip J. Fry - 6.08 That Darn Katz! - 6.09 A Clockwork Origin - 6.10 The Prisoner of Benda - 6.11 Lrrreconcilable Ndndifferences - 6.12 The Mutants Are Revolting - 6.13 The Futurama Holiday Spectacular - 6.14 The Silence of the Clamps - 6.15 Möbius Dick - 6.16 Law and Oracle - 6.17 Benderama - 6.18 The Tip of the Zoidberg - 6.19 Ghost in the Machines - 6.20 Neutopia - 6.21 Yo Leela Leela - 6.22 Fry Am the Egg Man - 6.23 All the Presidents' Heads - 6.24 Cold Warriors - 6.25 Overclockwise - 6.26 Reincarnation

zdroj: imdb.com
Futurama se vrátila a je mnohem ostřejší, než bývala, což ukazuje na parodování všeho, co se událo od toho, co podruhé skončila. iPhone, homosexuálové, evoluce, všechno na jedné hromadě a pěkně ostře okomentované. Někdy je to, jako kdyby byli autoři na speedu, někdy to dává trochu větší smysl, ale co je hlavní, na to neustálé rušení a obnovování je to pořád ještě zábavné. Když jsem to teď sledovala v porovnání s předchozími sezónami, už ne tolik, ale pořád jsem se u většiny dílů bavila.

Rebirth pěkně navázal na Into the Wild Green Yonder, konec byl nejlepší; In-A-Gadda-Da-Leela mě trochu naštvalo, Brannigan (Billy West) začíná být lehce nadužívaný; Attack of the Killer App mi přišel tak nějak bez pointy, strefování do Apple nestačilo; Proposition Infinity u mě prošlo jen proto, že se Amy (Lauren Tom) a Kif (Maurice LaMarche) na konci zase dali dohromady; The Duh-Vinci Code byl tak trochu nuda; Lethal Inspection se mi líbil tehdy a líbil se mi i teď, skvělá Bender (John DiMaggio)/Hermes (Phil LaMarr) epizoda; The Late Philip J. Fry bylo překvapivě těžce romantické, ale líbilo se mi to; That Darn Katz! zase ne tolik; A Clockwork Origin měla aspoň Bendera relativně v popředí; The Prisoner of Benda mě hrozně zmátlo; Lrrreconcilable Ndndifferences se mi taky líbilo tehdy i teď; The Mutants Are Revolting byla epizoda, na kterou jsem čekala poměrně dlouho, ale ten Titanic byl slabý; a The Futurama Holiday Spectacular bylo extrémně slabé, na tom jsem nebyla schopná najít nic vtipného.

The Silence of the Clamps bylo slabší; Möbius Dick měl tak brutálně překombinovaný konec, že to zadusilo jakýkoliv dojem; Law and Oracle mě bavilo; Benderama byla trochu děsivá, ale zase aspoň spousta Bendera; The Tip of the Zoidberg mě nebralo, ale já prostě moc nemusím zoidbergovské epizody; Ghost in the Machines byla moc hezká Fry (Billy West)/Bender epizoda; Neutopia pobavila kalendářem; Yo Leela Leela zase taková pecka nebyla; Fry Am the Egg Man mi trochu připomnělo Leelu (Katey Sagal) v Into the Wild Green Yonder; All the Presidents' Heads mělo vtipné momenty hlavně na konci; Cold Warriors se mi hodně líbilo, jedna z těch dojímacích Fry epizod; Overclockwise se mi moc líbila a konečně pořádně atakovala to věčné Fry/Leela dilema; a Reincarnation bylo podobně špatné jako The Futurama Holiday Spectacular, ještě, že to není finále seriálu.

Season 7
7.01 The Bots and the Bees - 7.02 A Farewell to Arms - 7.03 Decision 3012 - 7.04 The Thief of Baghead - 7.05 Zapp Dingbat - 7.06 The Butterjunk Effect - 7.07 The Six Million Dollar Mon - 7.08 Fun on a Bun - 7.09 Free Will Hunting - 7.10 Near-Death Wish - 7.11 31st Century Fox - 7.12 Viva Mars Vegas - 7.13 Naturama - 7.14 Forty Percent Leadbelly - 7.15 2-D Blacktop - 7.16 T.: The Terrestrial - 7.17 Fry and Leela's Big Fling - 7.18 The Inhuman Torch - 7.19 Saturday Morning Fun Pit - 7.20 Calculon 2.0 - 7.21 Assie Come Home - 7.22 Leela and the Genestalk - 7.23 Game of Tones - 7.24 Murder on the Planet Express - 7.25 Stench and Stenchibility - 7.26 Meanwhile

zdroj: imdb.com
Přiznám se, že jak jsem to teď sjížděla podruhé, musím uznat, že poslední řada už byla slabá - ani si napamatuji, jestli jsem se u toho vůbec zasmála nahlas, a zpětně není překvapivé, že to Comedy Central zařízl. Pořád mě to mrzí, i méně vtipná Futurama byla příjemné pozadí k práci, ale možná je to vlastně dobře.

The Bots and the Bees se mi líbilo tehdy a líbilo se mi to i teď; A Farewell to Arms bavilo tím tématem; Decision 3012 byla taková správná hyperbola; The Thief of Baghead mě nijak zvlášť nesebralo; Zapp Dingbat mě docela bavil; The Butterjunk Effect bylo lehce nechutné; The Six Million Dollar Mon nic moc, ačkoliv normálně mám díly s Hermesem ráda; Fun on a Bun jsem měla ráda tehdy i teď; Free Will Hunting mě bavilo, i když se hrozně táhlo; Near-Death Wish mělo skvělou pointu; 31st Century Fox bylo hodně slabé; Viva Mars Vegas taktéž; a Naturamu se mi ani nechce komentovat, nechci potkat člověka, který si myslel, že to bude zábavné.

Forty Percent Leadbelly tak nějak působilo, že už jsem to stokrát viděla; 2-D Blacktop byl slabý; T.: The Terrestrial mě bavil tehdy i teď; Fry and Leela's Big Fling je povedená epizoda; The Inhuman Torch je na benderovskou epizodu překvapivě slabá; Saturday Morning Fun Pit je to stejné jako Naturama, katastrofa; Calculon 2.0 mě potěšil kontinuitou a konec pobavil; Assie Come Home mi kdysi přišlo víc super; Leela and the Genestalk nebylo špatné téma, ale hrozně kostrbaté; Game of Tones mělo blbou pointu, ale dojalo mě to jako vždycky, když jde o Fryovu rodinu; Murder on the Planet Express bylo příliš zmatené, než abych si to užila; a Meanwhile bylo opět o Fryovi a Leele (ostatně jako i The Devil's Hands Are Idle Playthings, první finále seriálu) a moc hezky udělané. Sice se mi nelíbí představa, že se teď asi točí v nekonečné smyčce, ale i tak to myslím byl důstojný konec seriálu.

Bonus: V 2014 byla odvysílaná Simpsorama, která byla naprosto perfektní. Nejen, že jsem se po pár letech zasmála u epizody The Simpsons, ale bylo to nádherné ohlédnutí za Futuramou, které jí dělalo čest. Je to jen drobek, ale můžu doporučit, stojí za to.