23. srpna 2015

Trainwreck (2015)

Monogamy isn't realistic.

zdroj: imdb.com
IMDb. Trainwreck mě zaujal hlavně kvůli Amy Schumer (Amy), na které už nějakou dobu ujíždím díky Inside Amy Schumer, jinak bych ho asi přešla. Ale něco, co napsala Amy Schumer jsem prostě musela vidět. Na můj vkus to bylo až moc dlouhé, takové pomalé, některé vtipy jsem znala z Inside Amy Schumer a konec byl až moc americký.

Amy Schumer má překvapivě působivý dramatický talent. Že je skvělá komediálně vím už dávno, takže to nebylo překvapení. Bill Hader (Aaron) měl sladkou roli a s Amy měl dobrou chemii, ale jeho nejlepší scény byly s LeBronem Jamesem (LeBron James), to jsem se fakt smála nahlas. Překvapila mě Tilda Swinton (Dianna), ale byla skvělá.

Brie Larson (Kim) hrála Amy ten normální protiklad roztomile a Vanessa Bayer (Nikki) prostě člověka zaujme. A hodně mě bavil film ve filmu, Daniel Radcliffe a Marisa Tomei vypadali, že si to dávají. Celkově nemůžu říct, že jsem se nudila, párkrát jsem se fakt smála nahlas, ale čekala jsem možná trochu větší pecku.