10. října 2015

Hotel Transylvania 2 (2015)

Suffer, suffer, scream in pain,
blood is spilling from your brain.
Zombies gnaw you like a plum,
piercing cries and you succumb...

zdroj: imdb.com
IMDb. Na Hotel Transylvania 2 jsem se těšila dlouho, ale zároveň jsem měla trochu strach, jak se povede, dvojky přece jen bývají kritické. Do kina jsem ale musela a i když to mělo trochu pomalejší začátek - netušila jsem, že nám budou chtít ukázat skutečně skoro všechno, než se dostanou do bodu, kdy začne hlavní zápletka - líbilo se mi to opravdu hodně a musím konstatovat, že tahle dvojka jedničce ostudu nedělá.

Dennis (Asher Blinkoff) byl extrémně sladké animované dítě a Mela Brookse (Vlad) jsem hned nepoznala, ale fakt mě potěšilo, že legendu mluvila legenda. Jako vždycky mě nejvíc bavila Dracova (Adam Sandler) partička - on a Wayne (Steve Buscemi), Frank (Kevin James), Griffin (David Spade) a Murray (Keegan-Michael Key) páchající hovadiny jsou prostě nejlepší.

Hotel Transylvania 2 můžu rozhodně doporučit. Nemá to tu novotu prvního dílu, ale pořád to baví.