27. prosince 2015

The Incredible Burt Wonderstone (2013)

It's natural for a dying leaf to be frightened by the autumn wind.

zdroj: imdb.com
IMDb. The Incredible Burt Wonderstone se ke mně dostal přes doporučení. Když jsem zjistila, že tam hraje Jim Carrey (Steve Gray), kterého jsem v traileru pořádně nepoznala, můj zájem o film stoupl. Nakonec to byl spíš průměr, ale docela jsem se bavila i tak a nejvíc mě dostalo, že zatímco normálně ve filmech v tu chvíli triumfu přijdou s něčím, co ukáže, jak se všichni poučili, tady udělali ještě větší ptákovinu než kdykoliv předtím, ale musela jsem jim u toho prostě fandit.

Stevea Carella (Burt Wonderstone) nemám tak okoukaného a působil přesvědčivě; Steve Buscemi (Anton Marvelton) je pro mě v takové roli nový, ale sedlo mu to. Olivia Wilde (Jane) byla prostě božská a výše zmíněný Jim Carrey to celé válcoval, ten byl prostě neskutečný. Byla to taková jednorázovka, ale pobavila.