1. ledna 2016

Cloudy with a Chance of Meatballs 2 (2013)

Someone once told me that I didn't need friends. That I could accomplish more by myself. I know now more than ever that he was wrong. We need all the friends we can get.

zdroj: imdb.com
IMDb. Když už jsem koukala na jedničku, rovnou jsem sjela i dvojku a musím říct, že dvojka mi přišla trochu zábavnější. Překvapilo mě, jak hodně úzce to navazovalo na jedničku, a musím přiznat, že ačkoliv některé koncepty byly nechutné ve smyslu, že bych se s nimi nemazlila (jako cheeseburgerový pavouk nebo taco krokodýl), Barry byl prostě k k sežrání. Doslova.

Překvapila mě Kristen Schaal (Barb), protože jsem celou tu dobu myslela, že poslouchám Sarah Silverman. Flint a Sam byli klasika, měla jsem radost z Tima, protože tentokrát dostal kus prostoru a té postavě to slušelo. Chester V (Will Forte) byl takový generický záporák s očekávatelným koncem, ale Earl (Terry Crews) dostal mnohem víc prostoru než jedničce a nový dabér mu taky sedl, byl takový živější.

Nejlepší byla scéna po titulkách s Barb a Steveem (Neil Patrick Harris). Každopádně stejně jako mi nevytřela zrak jednička, ani dvojku si asi nebudu pouštět pravidelně.