9. ledna 2016

Jo Nesbø: Spasitel (Frelseren, 2005)

zdroj: megaknihy.cz
Poměrně často se mi u Nesbøvých knížek stává, že to prostě nerozklíčuju a začíná mi to docházet ve chvílích, kdy má Hole jasno. Že ale vraždí dva lidi a který z nich oddělal koho ve Spasitelovi jsem měla jasno celkem brzy. Oba vrahové měli natolik rozdílné MO, že mě ani Aune nedokázal přesvědčit o tom, že to byl jeden člověk. Naštvali mě ale s Halvorsenem, fakt jsem ho měla ráda a Holemu seděl, fungovali dobře. Fakt ve mně úplně zatrnulo, když řekli, že je mrtvý - z části i protože jsem vytušila, že Beate je těhotná. Další pořádná šlupka je Bjarne Møller - že odejde naznačovali už dřív, ale že to dopadne takto, co se nakonec ukáže a že nejspíš navždycky zmizí... Ty chvíle, kdy Harry nechlastá, začínám vidět jako heroické.