3. ledna 2016

Pee-wee's Big Adventure (1985)

There's a lotta things about me you don't know anything about, Dottie. Things you wouldn't understand. Things you couldn't understand. Things you shouldn't understand.

zdroj: imdb.com
IMDb. O existenci Pee-wee's Big Adventure jsem věděla už dlouho, ale hrozně dlouho jsem se taky nedostala za první scénu. (Taková radost z toho, že vstává? Psychopat.) Dneska jsem to konečně pokořila, ale celou tu dobu jsem měla pocit, že mi něco uniká, a to něco by mi patrně mohla zjevit jen marihuana. (Tzn. asi bych to ocenila víc, kdybych byla zhulená jak hovado.)

Paul Reubens (Pee-wee Herman) si odnáší to nejvyšší ocenění, protože teď mě místo té matky z Crimson Peak bude držet vzhůru a nutit vyděšeně zírat do tmy vzpomínka na ten jeho zmalovaný obličej. Jsem si jistá, že kdybych se měla někdy stát obětí sériového vraha, tak s mým štěstím bude vypadat jako Pee-wee. Chvilku jsem měla regulérní strach, že si Pee-wee a Dottie (Elizabeth Daily) rozdají, Die Blechtrommel-style, ale naštěstí se tak nestalo.

Nenapadá mě, co víc bych k tomu řekla. Za střízliva a bez látek prokazatelných přes rozbor moči už nikdy.