1. ledna 2016

Ted 2 (2015)

You were always real to me buddy, even when you weren't.

zdroj: imdb.com
IMDb. Nejsem si jistá, který díl mi přišel míň uhozený - jestli jednička nebo dvojka - a musím říct, že po tom sladkém konci jedničky byl začátek dvojky jak pořádná facka. Lori (Mila Kunis) mi ale příliš nechyběla, Sam (Amanda Seyfried) byla sympatická a k Johnovi (Mark Wahlberg), který byl pořád stejný trouba, seděla mnohem víc. Celá ta zápletka byla trochu jako z těch víc wtf epizod Family Guye a moc se mi nelíbilo, že Seth MacFarlane hlasem trochu víc spadal do polohy Petera Griffina, kterého nemám ráda.

Film byl, jak to tak u dvojek bývá, víc napráskaný guest stars než dějem (viz Liam Neeson), ale pár z nich mi udělalo radost - jako John Slattery (Shep Wild), Morgan Freeman (Patrick Meighan) a Kate McKinnon v Saturday Night Live skeči. Potěšil mě návrat úchylného Donnyho (Giovanni Ribisi), ale kolem a kolem se to docela táhlo, musím říct.

Celkově jsem se relativně bavila, ale trojku už bych nepotřebovala.