1. ledna 2016

Ted (2012)

No matter how big a splash you make in this world, whether you're Corey Feldman, Frankie Muniz, Justin Bieber, or a talking teddy bear, eventually, nobody gives a shit.

zdroj: imdb.com
IMDb. Ted je jeden z těch filmů, na které jsem se chystala podívat už tak tři roky, evidentně. Potlesk pro mě. Humor Setha MacFarlanea mě baví čím dál víc, jako dokazuje moje nehynoucí láska k A Million Ways to Die in the West, ale musím přiznat, že pod celým tím motivem s obživlým plyšovým medvědem a typickým macfarlaneovským humorem byl jen generický romantický film o tom, jak si ženská přeje, aby její chlap konečně dospěl, a nakonec je nucená smířit se s tím, že nedospěje.

Mark Wahlberg (John Bennett) hraje pitomce naprosto skvěle (až má člověk podezření, že je nehraje), Mila Kunis (Lori Collins) je prostě skvělá, i když tady neměla moc co hrát, a líbilo se mi, jak Seth MacFarlane mluvil Teda někde mezi Brianem a Stewieem, mými oblíbenými dvěma postavami. Na Rexe (Joel McHale) podle mě mohli sehnat většího úchyla, ale Donny (Giovanni Ribisi) fungoval dobře. Pobavil Patrick Stewart jako vypravěč, potěšila Alex Borstein (Johnova máma) a Sam Jones (Sam Jones) mi připomněl, že už se chci věky podívat na Flash Gordon.

Rozhodně si dám dvojku, ale čekala jsem, že to na ten poprask, který kolem toho byl, bude větší pecka.