6. února 2016

Magic in the Moonlight (2014)

The world may or may not be without purpose, but it's not totally without some kind of magic.

zdroj: imdb.com
IMDb. Myslím, že už jsem se zmiňovala, že novější filmy Woodyho Allena pro mě prostě nemají to kouzlo. Občas se stane, že mě nějaký přece jen baví, ale není to tak často. Magic in the Moonlight není špatný film, ale tak nějak mu chybělo cokoliv allenovského. Dialogy neměly jiskru a Stanley Crawford (Colin Firth), byť skvěle zahraný, prostě nebyl dost neurotický. Přiznám se, že nevědět, že to dělal Allen, nepoznám to a asi bych si to i užila jako povedenou romcom. Takhle jsem ale byla docela zklamaná.

Výše zmíněný Colin Firth je vždycky super, ale Stanley Crawford byla role, kterou hrál už stokrát, a je to trochu škoda vzhledem k jeho talentu. Emma Stone (Sophie Baker) je taktéž vždycky skvělá, ale přišlo mi, že s Colinem Firthem nemá absolutně žádnou chemii a to je u takového filmu docela průser. Potěšila Eileen Atkins (teta Vanessa), ta je super vždycky.

Magic in the Moonlight je fajn film pro všechny, kteří tolik netrvají na tradičním Allenovi, a docela roztomilá romantická komedie, ačkoliv nic nového po sluncem. Ale nebylo to úplně to, v co jsem doufala.