6. února 2016

Unforgettable: Season 3 & 4

| Season 1 & 2 | Season 3 & 4 |
_______


Season 3
3.01 New Hundred - 3.02 The Combination - 3.03 The Haircut - 3.04 Cashing Out - 3.05 A Moveable Feast - 3.06 Stray Bullet - 3.07 Throwing Shade - 3.08 The Island - 3.09 Fire and Ice - 3.10 Admissions - 3.11 True Identity - 3.12 Moving On - 3.13 DOA

zdroj: imdb.com
Třetí řada Unforgettable mi přišla trochu lepší hlavně proto, že už jsem si zvykla na nové obsazení. Eliot (Dallas Roberts) je boží, Joanne (Jane Curtin) zrovna tak, Rollins-Murray (Tawny Cypress) měla pár fajn scén a Jay (James Hiroyuki Liao) mi prostě už nevadí.

Případy byly fajn, ačkoliv nejvíc se mi jako obvykle líbily ty, ve kterých byly postavy osobně zainteresované a ještě víc ty, které se nějak dotýkaly Carrie (Poppy Montgomery) & Al (Dylan Walsh) vztahu, se kterým mě hrozně rozčilují.

Bavil mě Cashing Out, protože poker!Carrie, Stray Bullet, Throwing Shade, protože Eliot má hrozně sympatickou manželku Shelby (Julie Ann Emery), a DOA, protože otrávená Carrie a konec, ve kterém se její a Alův vztah dal konečně do pohybu. Úplný závěr byl sice megatrapný, ale zatím mě nemůže rozhodit.

Překvapila mě Lauren Vélez (Aisha, Fire and Ice) - byla jsem zvyklá nemít ji ráda, ale tady mě fakt bavila. Uvidíme, jestli bude další řada, ale docela bych ji i brala.

Season 4
4.01 Blast from the Past - 4.02 Gut Check - 4.03 Behind The Beat - 4.04 Dollars and Scents - 4.05 All In - 4.06 The Return of Eddie - 4.07 We Can Be Heroes - 4.08 Breathing Space - 4.09 Shelter from the Storm - 4.10 Game On - 4.11 About Face - 4.12 Bad Company - 4.13 Paranoid Android

zdroj: imdb.com
Unforgettable je takový Apofis mezi seriály. Neustále to někdo ruší, neustále (a z nevysvětlitelných důvodů) to někdo obnovuje a pak to zas pustí jak horkou bramboru. Doufám, že tohle už je naposledy, co to někdo obnovil. Nechala jsem se loni chytit na cliffhanger, u kterého se ukázalo, že zabil tu jedinou věc, která na Unforgettable fungovala skvěle - vztah mezi až příliš dokonalou Carrie (Poppy Montgomery) a Alem (Dylan Walsh), ve kterém se tuto sezónu nedalo vyznat, a dokonce i Poppy Montgomery a Dylan Walsh vypadají trochu znuděně.

Když odmyslíme tohle, zmizely i ostatní věci, které dělaly minulou sezónu docela fajn, jmenovitě Joanne Webster (Jane Curtin) a Eliot Delson (Dallas Roberts), který na rozdíl od Joanne přišel aspoň říct "So long, suckers!", i když to nebolelo o moc méně. Delina Michaels (La La Anthony) byla totálně nezajímavá a měla se zbytkem obsazení nulovou chemii, Denny Padilla (E.J. Bonilla) byl zoufale nepovedený pokus bůhví o co, a Sandra Russo (Kathy Najimy) je tak nedůstojná náhrada za Eliota, že jsem sebou vždycky trochu cukla nevolí, když se ten její botoxový obličej objevil na scéně. Jay Lee (James Hiroyuki Liao) je kromě Carrie a Ala jediný, kdo se tam udržel, a nevím, jestli bych mu k tomu měla blahopřát.

Gut Check byl fajn, protože měl Rachel Dratch (Rosie Webb) a pořád ještě Eliota; a v Bad Company si Dylan Walsh konečně zase aspoň trochu zahrál. To bylo bohužel ale tak trochu všechno, co mě zaujalo, a to je prostě fakt málo i na Unforgettable. Myslím, že tímto končím, a měl by i Dylan Walsh. Dude umí hrát, umí zahrát i alfa samce, a teď má ideální příležitost, jak z toho vybruslit. Doufejme, že dostane lepší roli a vykašle se na to.