13. března 2016

Superstar (1999)

Don't listen to the names that people call you. If you believe in yourself, then nobody can hurt you. You are your own rainbow.

zdroj: imdb.com
IMDb. Když jsem tuhle objevila SNL, celkem okamžitě jsem se zamilovala do skečů s Mary Katherine Gallagher (Molly Shannon), především do Talent Show. Náhodou jsem zjistila, že z toho udělali film, a musela jsem do něj jít. Bavila jsem se královsky. Hlavní zápletka byla něco, co tu bylo stokrát, ale to, co bylo skvělé na skečích, přetrvalo, a smála jsem se od začátku do konce.

Molly Shannon je naprostá bohyně a během sledování mě napadlo, že Mary Katherine Gallagher by dělala skvělou vyšinutou sériovou vražedkyni. Will Ferrell (Sky Corrigan / Ježíš) hrál perfektního pitomce, ale mnohem víc se mi líbil jako Ježíš, to byla síla. Elaine Hendrix (Evian) je podle mě hrozně podceňovaná herečka, ta pipina jí šla skvěle. Howard (Jason Blicker) byl dobré psycho a ten nejnepravděpodobnější lamač srdcí.

Nejlepší byly rozhodně scény se stromem. Prostě moc fajn.