4. června 2016

Petra Soukupová: Pod sněhem (2015)

zdroj: megaknihy.cz
Pod sněhem byla jedna z knížek, kterou jsem si koupila na letošním Světu knihy. Nevím, čím přesně mě na pultu zaujala, ale jelikož se teď snažím vyhledávat ženské autory, současné autory a pokud mě zaujmou, tak i české autory, tohle byl jackpot. Upřímně jsem nečekala, že mě knížka tak totálně pohltí a strhne, ale stalo se to. Chtěla jsem ji číst po večerech a přes den do MHD pokračovat v jiné, ale nešlo to, tuhle jsem musela číst pořád a vyloženě jsem se těšila, že ji zase otevřu. Naneštěstí mi knížky moc dlouho nevydrží (nebo naštěstí, na světě jich je hrozně moc, které jsem ještě nečetla), takže jsem byla rychle hotová, ale můžu vřele doporučit. Autorka se beze zbytku vžila do čtyřech různých postav - s různými zkušenosti, v různém věku, různě povahovými - a to ani nepočítám dětskou psýchu, kterou podle mě taky skvěle vystihla a... Já nevím, popsat tu knížku ji asi nevychválí dost, prostě si ji přečtěte. A já si rozhodně zajdu pro nějakou další Petru Soukupovou.