10. září 2016

Carol Anshaw: Carry the One (2012)

zdroj: amazon.com
Ukázalo se, že Sousedka ze Skalistých hor nebyla moje poslední trofej z nákupu v Levných knihách, ještě se mi tu válelo Carry the One. Kupovala jsem si to čiště podle anotace na zadní straně a moc se mi líbí příběhy, ve kterých jedna událost ovlivní vícero lidí. Carry the One pracovalo s tragickou událostí a jednou rodinou, a moc mě bavilo. Líbilo se mi, že tou událostí byla smrt dítěte (parta zfetovaných a opilých lidí na cestě ze svatby srazí autem malé děvče) a že Anshaw zpracovávala i to, jak to ovlivnilo příbuzné, kteří neseděli v tom autě. Knížka zabírá poměrně velké časové období a byť má se soustředí především na příběh tří sourozenců, jedna postava celkem jasně vystupuje. Nemá v podstatě jasný děj, hrabe se v podvědomí lidí a různých způsobech, jak se snaží odčinit svou vinu, ale bavila mě od začátku do konce. Můžu doporučit.