11. září 2016

BoJack Horseman: Season 1

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 | Season 5 | Season 6 |
_______

Life is a series of closing doors, isn't it?


1.01 The BoJack Horseman Story, Chapter One - 1.02 BoJack Hates the Troops - 1.03 Prickly-Muffin - 1.04 Zoës and Zeldas - 1.05 Live Fast, Diane Nguyen - 1.06 Our A-Story is a 'D' Story - 1.07 Say Anything - 1.08 The Telescope - 1.09 Horse Majeure - 1.10 One Trick Pony - 1.11 Downer Ending - 1.12 Later - 1.13 Sabrina's Christmas Wish

zdroj: imdb.com
Poslední dobou mě docela baví dospělácké animáky, takže jakmile jsem vyčerpala Rick and Morty, posunula jsem se na BoJack Horseman. Zaujalo mě, že to dělá Netflix a myslím, že to přede mnou dokonce někdo zmínil. Myslím, že celý koncept seriálu by asi nenašel publikum, kdyby byl hraný a hlavní hrdina nebyl antropomorfní kůň - teda, já bych se asi i tak koukala, protože by BoJacka patrně hrál David Duchovny - ale tohle funguje a vlastně mě ten svět antropomorfních zvířat a lidí docela dost baví. A má výborné obsazení.

BoJacka Horsemana (Will Arnett) svět odkopl, když ho přestal bavit, a BoJack teď odkopává svět. Princess Carolyn (Amy Sedaris) vypadá, že má všechno vyřešené, ale vlastně v tom plave stejně jako BoJack a je mi jí dost líto. Diane Nguyen (Alison Brie) má největší přednost v tom, že ji mluví Alison Brie, jinak jsem si na ní zatím moc nenašla, na rozdíl od Princess Carolyn mi přijde vyloženě jako někdo, kdo má dostat BoJacka psychicky z bodu A do bodu B. Todd Chavez (Aaron Paul) je hrozně zvláštní postavička, zatím moc nevím, co si o něm mám myslet, ale baví mě. Mr. Peanutbutter (Paul F. Tompkins) je takový milý idiot a když vidím Sarah Lynn (Kristen Schaal), myslím na Lindsay Lohan.

Seriál má taky obrovské množství guest stars, jako Margo Martindale (Character Actress Margo Martindale); Stanley Tucci (Herb Kazzaz); Kristin Chenoweth (Vanessa Gekko, Say Anything); Anjelica Huston (Angela Diaz, The Telescope); Olivia Wilde (Charlotte Moore, The Telescope); Naomi Watts (Naomi Watts, One Trick Pony); a John Krasinski (Secretariat, Later).

Celá první řada držela krásně pohromadě. Napřed to vypadalo, že půjde především o epizodky, ale ty epizodky na začátku vlastně jenom představovaly stěžejní části příběhu a seriál je prakticky vztahovka se silnou kontinuitou, což je super, zvlášť u animáku. Vánoční speciál, Sabrina's Christmas Wish, se mi líbil hlavně proto, že v něm byl víceméně jen Todd a BoJack, a že nám konečně ukázali celou epizodu Horsin' Around.

Musím říct, že se hodně těším na další řadu.