4. října 2016

Cilla & Rolf Börjlind: Třetí hlas (Den tredje rosten, 2013)

zdroj: megaknihy.cz
Přiznám se, že Skočný příliv mě bavil trošičku víc, čistě protože hlavní hrdinka mě zase tolik nebaví. Dokud ji představovali, nebylo to tak hrozné jak teď, když se v ní jen nimrají. V první knížce se navíc linie, které se úplně netýkaly zápletky, pořád tak aspoň jevily. V Třetím hlase byla hlavní zápletka něco a Stilton si do toho jel to svoje, co navíc končilo dost antiklimaticky. Co se týče hlavního případu, líbilo se mi, že se týkal Abbase a líbilo se mi, že Olivia zdaleka nespasila všechno (ještě by chybělo, aby byla Mary Sue) a dobře se mi to četlo. Je to zvláštní - vlastně k tomu mám dost výhrad, ale přesto mě to baví a čte se to dobře. Takže jako oddychové čtení vlastně asi můžu doporučit, i když asi jenom jako to. Na skutečně dobrý román podle mých měřítek je to pro mě málo artsy fartsy a moc překombinované.