19. listopadu 2016

Ja'mie: Private School Girl (2013)


Episode 1 - Episode 2 - Episode 3 - Episode 4 - Episode 5 - Episode 6

zdroj: imdb.com
IMDb. Šestidílné Ja'mie: Private School Girl mi byla doporučená jako vtipná záležitost, ale přiznám se, že jsem byla trochu zklamaná. Jako parodie na teen dramata to nebylo špatné, ale tak nějak jsem čekala, že tam bude víc humoru než jen to, že puberťačku hraje dospělý chlap. Jasně, dělal si z puberťáků srandu pořádně, ale trochu prvoplánově. Sjela jsem to na jeden zátah, ale ani ne tak proto, že bych se nemohla dočkat další epizody, ale byla jsem prostě zvědavá, co z toho vyleze.

Chris Lilley (Ja'mie King) byl extrémně ošklivá puberťačka, ale člověk musel obdivovat to nasazení, s jakým do toho šel, a musím podotknout, že ke konci už jsem vnímala jen Ja'mie a ne toho chlapa, co ji hraje, takže poklona. Všechny prefektky byly jedna jako druhá, tam není naprosto koho vypíchnout, a ten zbytek mě nudil. Jediné emoce ve mně vzbuzovala Ja'miina matka (Jhyll Teplin), které mi bylo upřímně líto.

Přiznám se, že to vygradovalo na úroveň, kterou jsem tak úplně nečekala, takže mě to aspoň překvapilo. Celkově nemám úplně zájem vidět ty série, které tomu předcházely, prostě mi to nepřišlo dost vtipné.