13. listopadu 2016

Jo Nesbø: Lovci hlav (Hodejegerne, 2008)

zdroj: knihydobrovsky.cz
Jelikož jsem se evidentně rozhodla přečíst všechno, co se k nám od Nesbøho dostalo, Lovci hlav byli dalším logickým krokem. Dostala jsem na to doporučení a jelikož mě doporučení z tohoto zdroje většinou málokdy zklamou, s chutí jsem se do toho vrhla. Přiznám se, že se to na mě příšerně dlouho rozjíždělo. Zhruba tak do první třetiny se skoro nic nedělo a do čtení jsem se musela nutit, ale jakmile tam konečně vznikl konflikt, byla to jedna z nejnechutnějších nesbøovek, které jsem zatím četla (a to jsem četla skoro všechno). Neříkám, že byla špatná, naopak - jakmile se lov rozjel, bylo to opravdu napínavé, a nakonec jsem se nechala nachytat v rozuzlení, přestože jsem tomu byla na stopě, jen jsem četla rychleji než myslela. Nakonec bych to doporučila. Ne Nesbøho nejlepší román, ale rozhodně takový, který zanechá dojem.