14. listopadu 2016

The Spoils Before Dying (2015)

The world always kills the artist.


Murder in B Flat - Blues for Barnaby - That's Jazz - Fear Steps In - The Trip Trap - The Biscuit Eaters

zdroj: imdb.com
IMDb. Po The Spoils of Babylon jsem, přiznám se, nečekala zase tak velký zázrak, ale pořád jsem čekala, že když to bude v něčem slabší, tak v tom, že to bude spíš ještě blbější, trochu prvoplánovější, ale pořád na určité úrovni vtipné. Spletla jsem se. The Spoils Before Dying jako by té ztřeštěnosti pořádně přitáhla kohoutek a troufám si říct, že nebýt určitých aspektů (především kulis a rekvizit, ale sem tam se objevil i dost povedený dialog), klidně by to prošlo jako vážné míněná televizní záležitost. Buď to znamená, že to bylo na parodii málo pitomé, nebo že běžná televizní tvorba spadla hlouběji, než se mi doteď zdálo.

Michael Kenneth Williams (Rock Banyon) kouzelně všechno podával se smrtelně vážným výrazem, ale měl prostě málo dobrých dialogů. Kristen Wiig (Delores O'Dell) bylo tragicky málo, až se tomu nechce věřit. To stejné s Mayou Rudolph (Fresno Foxglove), kde se to ale aspoň vzhledem k roli dalo pochopit. Michael Sheen (Kenton Price) opět potěšil, Haley Joel Osment (Alistair St. Barnaby-Bixby-Jones) tentokrát neměl moc šťávu (ale dost za to mohly nic moc dialogy a málo prostoru). Potěšily Kate McKinnon (Dallas Boudreaux) a Molly Shannon (Tricksy). Will Ferrell (Eric Jonrosh) mě jako J. Edgar Hoover rozsekal.

Celkově je podle mě The Spoils Before Dying trošku smutným a táhnoucím se doslovem k hodně povedenému The Spoils of Babylon. Mělo to svoje světlá místa, ale bylo jich zatraceně málo.