2. dubna 2017

The LEGO Batman Movie (2017)

You can't be a hero if you only care about yourself.

zdroj: imdb.com
IMDb. Jako fanda The LEGO Movie jsem se nesmírně těšila na The LEGO Batman Movie, protože Batman (Will Arnett) byl rozhodně mou nejoblíbenější postavou prvního filmu a sequel nemohli postavit líp. Už trailer mě navnadil a chtěla jsem hrozně do kina. Nakonec to dopadlo tak, že jsem šla na 3D s dabingem a trvalo mi celý měsíc, než jsem se byla schopná podívat na originál, abych to sepsala.

Will Arnett umí hlasem hrát neskutečně (a jeho hlas je i dost sexy), takže rozhodně stojí za to originál, byť mi dabing nepřišel tak hrozný. Nenahraditelný Ralph Fiennes (Alfred Pennyworth) mě tam hodně příjemně překvapil, byť si myslím, že promeškali příležitost, když si nestřihl i Voldemorta (Eddie Izzard). Robin (Michael Cera) byl víceméně jenom takový tupec, Barbara Gordon (Rosario Dawson) mě neskutečně rozčilovala a Joker (Zach Galifianakis) mě hodně bavil.

Celkově se mi hodně líbilo, že hlavním příběhem nebyla žádná lovestory, ale vztah mezi hrdinou a jeho nemesis, a hrdina sám. Batmanovu temnotu neglorifikovali, naopak si z ní stříleli a jen u málo věcí jsem se za poslední dobu tak zasmála jako u shrnutí všech Batman filmů. Prostě, není to o nic slabší než předchozí film a můžu jen vřele doporučit.