10. září 2017

Rough Night (2017)

Sometimes you kill a man / when he's taking off his clothes for you. / You kill a man, / you kill him with your friends / and he dies.

zdroj: imdb.com
IMDb. Na Rough Night jsem poprvé viděla trailer v kině a jelikož miluju Kate McKinnon (Pippa), chtěla jsem na to dojít. Nakonec na to samozřejmě nedošlo a po shlédnutí doma u vaření musím říct, že jsem docela ráda, že jsem za to ty peníze nedala. Jako podklad k práci to bylo fajn, ale byť vím, že to byla černá komedie, která neměla být realistická, bylo to tak přitažený za vlasy, že to přehlušilo jakoukoli vtipnost a dost to ovlivnilo můj zážitek.

Scarlett Johansson (Jess) je podle mě skvělá herečka, ale přijde mi, že poslední dobou (až na výjimky) hraje role, které by mohl hrát doslova kdokoliv jiný bez rozdílu v kvalitě a začíná se mi ztrácet z hledáčku. Kate McKinnon (Pippa) byla jako obvykle úžasná - přepálenost je její forte a Pippu vyždímala jak se dalo. Výkon Jillian Bell (Alice) těžko soudit, protože Alice mi byla nehorázně protivná. Zoë Kravitz (Blair) a Ilana Glazer (Frankie) byly komicky dobrá dvojka, ale neměly dost chemie na to, aby fungovaly jako pár, absolutně jsem jim to nevěřila.

Napřed mě úplně nebavil fakt, že i Peter (Paul W. Downs) měl svou linii, ale musím říct, že scéna na pumpě byla dost vtipná a objevil se i Eric Andre (Jake), takže jim to odpouštím. Celá ta záležitost se striptéry a zloději byla celkem předvídatelná - myslím, že se nenašel nikdo, kdo si skutečně myslel, že kdokoliv z těch tří je od policie - takže ke konci už jsem byla trochu otrávená. Ani potitulková scéna s Alice mě nijak zvlášť nepřekvapila (byť je udivující, že stále měla ty těstoviny). Musím ale vypíchnout Pippin song uprostřed titulků, protože ten byl za moc.

Jak jsem psala výš, celkově žádný zázrak. Rough Night je vcelku průměrná komedie, ale pro fandy Kate McKinnon je to fajn podkres k práci.