zdroj: csfd.cz |
Klára Melíšková (Eva) je bohyně, ale Eva mi lezla na nervy. Václav Neužil (Pavel) začíná být expertem na pitomce, nicméně Pavel měl velmi vynalézavé polohy, díky kterým mě docela bavilo vidět ho i v té dramatické poloze. Hynek Čermák (Karel) se mi tady líbil stokrát víc než jako drsný Rapl a jeho garderóba s tou ledvinkou ke mně fakt promlouvala. Tereza Voříšková (Lada) mě tady překvapivě nerozčilovala a Marek Adamczyk (David) mi nic neříkal.
Pavla Beretová (dealerka Leny) hrála pěknou hlupinu a ta image byla ukrutná; Miroslav Krobot (režisér Janda) byl luxusní, ale byl tam na můj vkus moc málo; Martin Myšička (mediální guru Kros) dostal nakonec víc prostoru, než jsem čekala, a člověku za Krose bylo stydno; Barbara Lukešová (překladatelka Dana) mě docela zaujala; a Lenka Krobotová (novinářka Iveta) byla jako vždycky dokonalá, klidně jí tam mohlo být víc. Samozřejmě mě extrémně potěšili herci vtipně hrající sami sebe - jako Viktor Preiss, Ivan Trojan, Vilma Cibulková atd.
Z těch opravdu dobrých epizod bych vypíchla Studio B, protože celá zápletka i odlitek zadku Františka Filipovského fakt stály za to; Supervizor, protože lov na Trojana mě málem stál život; Inzerát, protože ten konec obsahoval jednu z nejdrsnějších replik, které jsem za poslední dobu v televizi slyšela; a Monitoring, protože ta přiznaná vykrádačka pravděpodobně nejpůsobivějšího dialogu z filmu Closer mě málem zadávila.
Celkově rozhodně nemá cenu čekat kvalitu Čtvrté hvězdy - vyvážeností je to spíš KOSMO, ale humorem je to hodně svoje. Nevylučuji, že se k tomu časem třeba vrátím a dám tomu druhou šanci bez těch týdenních rozestupů mezi epizodami, jestli to nějak změní můj názor. (A upřímně, hodně by mě zajímal Kapitán Filcka.)