5. srpna 2018

Lilly Singh: How to be a Bawse: A Guide to Conquering Life (2017)

zdroj: virginmegastore.ae
Když jsem začala koukat na IISuperwomanII, bylo to zhruba v době, kdy vydala How to be a Bawse a chtěla jsem si to hrozně přečíst. Teď jsem na to náhodou narazila v Neoluxoru a prostě jsem toho musela využít. Vlastně by mě ani nemělo překvapit, jak to bylo interaktivní, ale stejně jsem trochu zírala, že to byl vlastně takový pracovní sešit. Zatím jsem nebyla úplně připravená to vyplňovat, ale při druhém čtení určitě budu. Poznatky a koncepty, které tam Lilly Singh vypisuje, nejsou žádnými novinkami, ale pomáhá vidět to na konkrétním příkladu a přečíst si, že to stojí za to. Celkově to bylo zábavné, osobité - jedna z těch "self-help" knížek, která nepoučuje, spíš říká, jak to jde. A je jenom na nás, jestli chceme poslouchat.