25. července 2018

The Office: Season 4 & 5

| Season 1-3 | Season 4 & 5 | Season 6 & 7 | Season 8 & 9 |
_______


Season 4
4.01-02 Fun Run - 4.03-04 Dunder Mifflin Infinity - 04.05-06 Launch Party - 4.07-08 Money - 4.09 Local Ad - 4.10 Branch Wars - 4.11 Survivor Man - 4.12 The Deposition - 4.13 Dinner Party - 4.04 Chair Model - 4.15 Night Out - 4.16 Did I Stutter? - 4.17 Job Fair - 4.18-19 Goodbye, Toby

zdroj: amazon.com
Přiznám se, že touhle dobou už jsem si na The Office zvykla a velmi se u toho bavím. S Pam (Jenna Fischer) a Jimem (John Krasinski) mě trochu vyděsili, že to budou natahovat, ale naštěstí se tak nedělo. Dwight (Rainn Wilson) je pořád dílo boží, Steve Carell (Michael Scott) pořád předvádí neskutečnou šou. Michael a Dwight dohromady jsou mega. Popravdě nevím, proč pořád vrací Ryana (B.J. Novak), hodně mě nebaví, a Andy (Ed Helms) je docela utrpení - celá ta zápletka s Angelou (Angela Kinsey) na mě možná byla moc štěstí najednou, ale zase Dwight byl super. Jan (Melora Hardin) taky možná zůstala déle, než měla. I tak jsem se ale skvěle bavila.

Z epizod bych vypíchla Fun Run, protože celá ta zápletka je dokonalá; Survivor Man, protože Michael v lese byl za moc; Dinner Party, protože to byla prostě neskutečná epizoda; a Goodbye, Toby představilo Holly (Amy Ryan), která se mi od začátku líbila.

Season 5
5.01-02 Weight Loss - 5.03 Business Ethics - 5.04 Baby Shower - 5.05 Crime Aid - 5.06 Employee Transfer - 5.07 Customer Survey - 5.08 Business Trip - 5.09 Frame Toby - 5.10 The Surplus - 5.11 Moroccan Christmas - 5.12 The Duel - 5.13 Prince Family Paper - 5.14-15 Stress Relief - 5.16-17 Lecture Circuit - 5.18 Blood Drive - 5.19 Golden Ticket - 5.20 New Boss - 5.21 Two Weeks - 5.22 Dream Team - 5.23 Michael Scott Paper Company - 5.24 Heavy Competition - 5.25 Broke - 5.26 Casual Friday - 5.27 Cafe Disco - 5.28 Company Picnic

zdroj: amazon.com
Pátá sezóna pro mě byla zatím asi nejlepší, byť jsem si moc neužívala, že byla Pam oddělená od zbytku, a celá ta fraška s Andym a Angelou se táhle déle, než bylo nutné - byť znovu opakuji, úžasný materiál pro Dwighta. Holly a Michaela dohromady jsem milovala, trochu mě zklamalo, jak rychle to pustili. Michael Scott Paper Company bylo celé úžasná jízda a měla ještě lepší konec. A konečně jsem se dočkala Ellie Kemper (Erin Hannon), byť Erin je zatím nemastná, neslaná. Dole bude vypíchnuto poměrně malé množství epizod, ale to byly podle mě fakt ty nejlepší, tahle řada se mi líbila celá.

Z epizod bych tedy vypíchla Employee Transfer, protože Dwight vs. Andy bylo lahodné; Frame Toby, protože má jednu z nejlegendárnějších scén; Stress Relief, protože nevím, co bylo lepší - jestli Stanley (Leslie David Baker) nebo ten film s Jackem Blackem, Jessicou Albou a Cloris Leachman; Casual Friday, protože Meredith (Kate Flannery) a její model; a Company Picnic, protože ten konec a Michael & Holly.

Těším se na pátou.