2. září 2018

The Office: Season 8 & 9

| Season 1-3 | Season 4 & 5 | Season 6 & 7 | Season 8 & 9 |
_______


Season 8
8.01 The List - 8.02 The Incentive - 8.03 Lotto - 8.04 Garden Party - 8.05 Spooked - 8.06 Doomsday - 8.07 Pam's Replacement - 8.08 Gettysburg - 8.09 Mrs. California - 8.10 Christmas Wishes - 8.11 Trivia - 8.12 Pool Party - 8.13 Jury Duty - 8.14 Special Project - 8.15 Tallahassee - 8.16 After Hours - 8.17 Test the Store - 8.18 Last Day in Florida - 8.19 Get the Girl - 8.20 Welcome Party - 8.21 Angry Andy - 8.22 Fundraiser - 8.23 Turf War - 8.24 Free Family Portrait Studio

zdroj: amazon.com
Byla jsem upřímně ráda, že se James Spader (Robert California) zdržel, to bylo upřímné potěšení - byť to v tomto kontextu znamenalo, že jsme přišli o Kathy Bates (Jo Bennett). Andy (Ed Helms) dával jako manažer smysl - vzhledem k tomu, že je stejně vyšinutý jako Michael (Steve Carell) - ale sranda to fakt začala být až když se do toho vložila Nellie (Catherine Tate). Hodně jsem si užívala tu floridskou vložku - víc, než bych čekala - a hodně jsem si neužívala Andyho a Erin (Ellie Kemper). Erin je úžasná, k Andymu se mi vrátila moje stará averze.

Z epizod bych vypíchla The Incentive, protože konec byl sladký; Pool Party, protože byla prostě super; After Hours, protože floridská část byla úžasná; a Free Family Portrait Studio, protože Dwightova (Rainn Wilson) linie byla božská. Z guest stars potěšili Josh Groban (Walter Bernard, Jr., Garden Party), Maura Tierney (Susan, Mrs. California) a Brett Gelman (kouzelník, Welcome Party).

Jsem docela zvědavá, jako bude vypadat finální sezóna.

Season 9
9.01 New Guys - 9.02 Roy's Wedding - 9.03 Andy's Ancestry - 9.04 Work Bus - 9.05 Here Comes Treble - 9.06 The Boat - 9.07 The Whale - 9.08 The Target - 9.09 Dwight Christmas - 9.10 Lice - 9.11 Suit Warehouse - 9.12 Customer Loyalty - 9.13 Junior Salesman - 9.14 Vandalism - 9.15 Couples Discount - 9.16 Moving On - 9.17 The Farm - 9.18 Promos - 9.19 Stairmageddon - 9.20 Paper Airplane - 9.21 Livin' the Dream - 9.23-24 A.A.R.M. - 9.24-25 Finale

zdroj: imdb.com
Řeknu to hned na začátek - ten fakt, že zakomponovali dosud neviditelný štáb do děje byl divný, ale Brian (Chris Diamantopoulos) byl sympoš. Je škoda, že byl součástí krize mezi Jimem (John Krasinski) a Pam (Jenna Fischer). S tím dost šlápli na plyn a nemůžu říct, že by se mi to nějak zvlášť líbilo. Chápu, že to v dané situaci bylo realistické, ale člověk to v takovém seriálu vidět nechce. Jsem ráda, že to mělo happy end. Andy byl celý špatně - a to jsem si myslela, že minulou sezónu to nebylo nic moc - na konci jsem jeho pasáže už trochu chtěla přeskakovat. Nellie mě začala hodně bavit, s Dwightem a Angelou (Angela Kinsey) mi udělali radost - ani jsem nevěděla, že jim fandím.

Co se týče nových postav - Clarka (Clark Duke) a Petea (Jake Lacy) - myslím, že snad ani nebyli potřeba, i když Petea vykoupili tím, že ho napárovali s Erin. Ta roztříštěnost mezi Scranton a Philadelphii tomu neprospěla, měla jsem takový stísněný pocit, že se to rozpadalo. I když, byla to poslední sezóna, takže ten pocit se dal čekat. Nicméně vsadila bych se, že některé epizody byly zkouška, jestli se to chytne - jako například The Farm - naštěstí ale o žádném spin-off nevím.

Co se týče epizod, vypíchla bych Work Bus, protože to byla taková typická epizoda; The Boat, protože Dwight v rádiu; Dwight Christmas, protože Pennsylvania Dutch Christmas; Stairmageddon, protože Stanley (Leslie David Baker) a schody; A.A.R.M., protože Dwight a Jim; a Finale, protože to byl poslední díl jak se patří a bulela jsem jak kráva.

Z guest stars potěšili Stephen Colbert (Broccoli Rob, Here Comes Treble); Josh Groban (Walter Bernard, Jr., The Boat); Bob Odenkirk (Mark, Moving On); Majandra Delfino (Fannie, The Farm); Joan Cusack (Finale); Rachael Harris (Rachael, Finale); Dakota Johnson (Dakota, Finale); Bill Hader (Weekend Update segment, Finale), Seth Meyers (Weekend Update segment, Finale); a Steve Carell (Michael Scott, Finale).

Celkově jsem s The Office strávila celé prázdniny a bylo to fajn. Neumím si představit, že bych se k tomu vrcela, ale jsem ráda, že jsem ten americký kult poznala (a vím, o čem se na Tumblru mluví).