6. srpna 2018

Pose: Season 1

| Season 1 | Season 2 | Season 3 |
_______

Pull up. Work harder. Triumph.


1.01 Pose - 1.02 Access - 1.03 Giving and Receiving - 1.04 The Fever - 1.05 Mother's Day - 1.06 Love Is the Message - 1.07 Pink Slip - 1.08 Mother of the Year

zdroj: imdb.com
Přiznám se, že poslední dobou už začínám s dvojicí Ryan Murphy & Brad Falchuk trochu ztrácet trpělivost. Nápady jsou super, ale vždycky to nakonec skončí jako přeplácaný bordel. Tentokrát jsem si ale říkala, že s tak jasným tématem a jen osmi epizodami do sezóny nemůžou tak moc doorat a nepletla jsem se. Všechny epizod podle mě dějově fungovaly a užila jsem si je, navíc čistě POC zápletka mi ukázala konečně něco nového.

Dlouho se mi nestalo, že bych si hlavní postavu zamilovala tak jako Blancu (Mj Rodriguez). Fascinovala mě její síla a odhodlání nejen sama něco dokázat, ale být pozitivní silou v životě jiných, a Mj Rodriguez hrála jako o život. To, že se její životní příběh podobal celému tématu věci jen pomáhalo.

K Elektře (Dominique Jackson) jsem si hledala cestu dlouho, ale našla jsem si ji až na konci. Angel (Indya Moore) jsem si zamilovala od začátku, stejně tak Damona (Ryan Jamaal Swain), u kterého mě ale nejvíc bavil jeho vztah s Blancou. Pray Tella (Billy Porter) jsem si zamilovala a ani jsem to nečekala - líbila se mi ale jeho blízkost s Blancou a vlastně všemi Evangelisty.

Co se týče zápletky kolem Angel, tam tak nějak nevím. Stan (Evan Peters) mě vytáčel, Patty (Kate Mara) nebyla moc zajímavá až do chvíle, kdy zjistila, že ji Stan podvádí s Angel, a i pak to nebylo nic, co bych ještě neviděla v Masters of Sex. Celá záležitost s Mattem Bromleym (James Van Der Beek) byla hrozné klišé a nijak mě nebavila. Potěšil Christopher Meloni (Dick Ford), skoro jsem ho tam nepoznala.

Celkově jsem ráda, že Pose vzniklo - o "ball culture" jsem vůbec nic nevěděla, přitom je to úžasné, celá sezóna byla dobře načasovaná a vizuálně to bylo prostě super. Jsem zvědavá na druhou sezónu.