1. září 2018

Paula Hawkins: Into the Water (2017)

"You think the dead don't matter? You think the dead don't speak? You should hear the things they have to say."

zdroj: thenile.co.nz
The Girl on the Train se mi hodně líbila, takže když jsem zjistila, že vyšlo Into the Water, musela jsem si to přečíst. Když jsem do toho šla, nevěděla jsem, že se knížka zabývá vyhnilými rodinnými vztahy, takže to bylo hodně příjemné překvapení. Tentokrát tam bylo poměrně dost úhlů pohledů, ale nebyla jsem z toho nijak zmatená. Líbilo se mi, jak každá část poodhalila něco víc, něco propojila, ale zároveň čtenáře ještě víc zmátla. Když se knížka chýlila k závěru, tak trochu jsem čekala, jak to nakonec dopadne, což ale znamená, že to všechno dávalo smysl. Drželo mě to až do konce, prostě povedená záležitost.