2. listopadu 2016

Paula Hawkins: The Girl on the Train (2015)

You're like one of those dogs, the unwanted ones that have been mistreated all their lives. You can kick them and kick them, but they'll still come back to you, cringing and wagging their tails. Begging. Hoping that this time it'll be different, that this time they'll do something right and you'll love them.

zdroj: megaknihy.cz
Původně jsem si po filmu nebyla jistá, jestli má cenu knížku ještě číst, ale pak jsem ji ke svém překvapení objevila v originále v Levných knihách, takže jsem se s chutí začetla. Přiznám se, že film se mi líbil o chlup víc - nejen, že měl větší spád, ale hlavně Anna mi ve filmu byla mnohem sympatičtější. Na Megan jsem měla pořád stejný názor, na Rachel víceméně taky. Překvapilo mě, že původní knížka se odehrává v Anglii, ale bylo to příjemné překvapení. Většinu knížky jsem byla trochu naštvaná na film, že ze Scotta udělal hovado, ale pak to odeznělo, protože v knížce je úplně stejné hovado. Každopádně pořád je to hodně dobrý příběh, podle kterého vznikl hodně dobrý film. Je to jedna z mála knížek s ženskou antihrdinkou psaná ženou, která se naprosto rovná jakémukoliv jinému thrilleru, a to vždycky ráda čtu.