28. října 2016

Jo Nesbø: Krev na sněhu (Blod på snø, 2015)

zdroj: knihydobrovsky.cz
Původně jsem si myslela, že Krev na sněhu je román, ne jen krátká povídka. Tloušťka té knížečky mě docela zarazila, ale s chutí jsem se pustila do čtení. Nemůžu říct, že jsem byla vyloženě zklamaná, ale byla to jedna ze slabších věcí, které jsem od Nesbøho četla. Zvrat byl docela předvídatelný, což mě zaskočilo, protože normálně se od něj nechám docela vodit za nos. Poslední kapitolu jsem taky čekala, ale dost se mi líbilo, jak kapitolu předtím pěkně naservíroval čtenáři přesně to, co chtěl číst, to byl přesně ten chladnokrevný Nesbø, kterého mám ráda. Kolem a kolem je Krev na sněhu taková milá jednohubka, byť ne moc originální a rozhodně to není dílo, které si budete pamatovat ještě dlouho po jeho dočtení.