9. února 2019

A Simple Favor (2018)

Secrets are like margarine - easy to spread, bad for the heart.

zdroj: imdb.com
IMDb. K tomuto filmu jsem se dostala velmi zvláštně - Blake Lively (Emily) moc nemusím, ale byla to právě její image v tomto filmu a trollení na internetu, co mě k tomu přitáhlo. Musím říct, že po letech nesnášení Sereny van der Woodsen se docela vykoupila, protože tady podle mě byla fakt dobrá. A navíc, jak jsem psala výš, ta image pro mě fakt fungovala.

Popravdě moc nevím, jak bych ten film definovala. Na začátku to mělo úžasně napjatou a zlověstnou atmosféru, pak v polovině jsem byla nadšená tím, jak se věci zamotávají, a přišlo mi to jako působivý thriller, ale na tom konci to nabralo trochu poťouchlý, téměř až fraškoidní ráz. Nicméně nenudila jsem se ani minutu, fakt jsem si ten film užila. Anna Kendrick (Stephanie) byla skvělá a s Blake Lively měly super chemii. Hodně se mi líbilo, že Stephanie jako by konečně poznala sama sebe, což je vzhledem k situaci docela paradoxní.

Sean (Henry Golding) byl víc rekvizita než osobnost, ale je osvěžující vidět v této pozici chlapa. Darren (Andrew Rannells), Stacy (Kelly McCormack) a Sona (Aparna Nancherla) byli úplně to stejné, přičemž Darren si na konci střihl ještě deus ex machina úlohu. Ten film byl v podstatě jen o té power play mezi Emily a Stephanii, dámy to daly skvěle a já jsem spokojená.

Můžu doporučit. Ať už čekáte cokoliv, pravděpodobně vás to překvapí. A vizuálně to bylo krásné.