27. ledna 2020

Isn't It Romantic (2019)

"Garages. They're dark, they're closed off. Nobody ever really notices them. But what if we open them up? What if we actually made something of them? Made them bright and airy and there were glass walls everywhere? And then, suddenly, something that was invisible, something nobody ever cared about or looked twice at... Suddenly, they're not invisible anymore. People actually look at them and see beauty.
They see something... at least."

zdroj: imdb.com
IMDb. Přiznám se, že ke zvědavosti na tento film mi stačil trailer a Rebel Wilson (Natalie), pro kterou mám pořád ještě slabost. Obsah filmu víceméně přesně odpovídá traileru a ta povznášející pointa byla trochu křečovitá, ale bavila jsem se výborně.

Rebel Wilson má výborný komediální talent a hrozně se mi líbilo, jak byla nakřáplá při výše ocitovaném monologu, ale v těch vážných polohách už jsem ji viděla hrát líp. Liam Hemsworth (Blake) fungoval výborně v té přepálené romantické poloze a ještě lépe se saxofonem. Betty Gilpin (Whitney) mě mimo romantický svět příjemně překvapila a cameo Toma Ellise potěšilo.

Brandon Scott Jones (Donny) hrál parodii parodie, která byla spíš na křeč než humorná. Adam Devine (Josh) a Priyanka Chopra (Isabella) mě moc nebavili - Josh pro mě postrádal kouzlo a Isabella byla podle mě málo přepálená.

Celkově to nebylo nic převratného, ale bavila jsem se dobře a jako oddych můžu doporučit.