28. května 2020

Solar Opposites: Season 1

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 |
_______

Planet Shlorp was a perfect utopia. Until the asteroid hit. One hundred adults and their replicants were issued a Pupa and escaped into, uh, the space, searching for new homes on uninhabited worlds. We crashed on Earth, stranding us on an already overpopulated planet.
This is ridiculous. I hate Earth. It's a horrible home. People are stupid.
Where the fuck are all the dinosaurs? What did they do to all the dinosaurs?"


1.01 The Matter Transfer Array - 1.02 The Unstable Grey Hole - 1.03 The Quantum Ring - 1.04 The Booster Manifold - 1.05 The Lavatic Reactor - 1.06 The P.A.T.R.I.C.I.A. Device - 1.07 Terry and Korvo Steal a Bear - 1.08 Retrace-Your-Step-Alizer

zdroj: imdb.com
Nebudu lhát, když jsem slyšela o novém seriálu od tvůrců Rick and Morty, byla jsem poměrně překvapená a trochu v obavách. Trailer mě ale na Solar Opposites docela navnadil, takže jsem se začala těšit. Konečný produkt má rozhodně svoje kouzlo, ale na rozdíl od Rick and Morty se mi to pod kůži nedostalo.

Korvo (Justin Roiland) měl Rickův hlas a velmi podobnou povahu, ale nakonec jsem si ho docela oblíbila. Terry (Thomas Middleditch) mě nebavil, ale tyhle typy postav mě baví zřídkakdy plus chápu, proč byl postavený tak, jak byl. Yumyulack (Sean Giambrone) a Jesse (Mary Mack) mi překvapivě nepřišli tak otravní, jak mi dětské postavy normálně přijdou, ale to bylo především tím, že byli postavení jako dospělí. Pupa (Sagan McMahan) jsem původně viděla jako komické pozadí a doufala v Mooncake, ale nepovedlo se ani jedno.

The Matter Transfer Array dalo hned ze začátku najevo, že pracujeme se stejně drsným humorem jako v případě Rick and Morty; The Unstable Grey Hole mě popravdě moc nebavilo; The Quantum Ring si upřímně moc nepamatuju a to jsem to viděla asi před týdnem; a The Booster Manifold bylo příjemně nechutný.

The Lavatic Reactor mělo fajn linii pro Jesse, Yumyulacka a stěnu; The P.A.T.R.I.C.I.A. Device byla výborný trollení; Terry and Korvo Steal a Bear byla za mě asi nejlepší epizoda - dění ve stěně vůbec epizody zpravidla vylepšovalo, ale tohle byla jízda (byť teda tu myš jim neodpustím, takhle nečekaně mě naposledy sundal Jurassic Bark); a Retrace-Your-Step-Alizer byl výborný zdvižený prostředníček přepáleným finále.

Celkově mě to docela bavilo a asi bych byla i zvědavá na další řadu, ale vyložená jízda to nebyla.