26. září 2008

Memoirs of a Geisha (2005)

After all, these are not memoirs of empress, nor of a queen. These are memoirs of another kind.

zdroj: imdb.com
IMDb. Na tenhle film jsem se dívala dost skepticky, nemyslela jsem si, že mě může zaujmout, a co mě přimělo především byla vizuální stránka, nakonec mě ale zaujal celý film. Byl skvěle natočený a všechno bylo plné emocí, nevěděla jsem, co čekat minutu po minutě.

Herecké výkony byly také skvělé: Zhang Ziyi (Sayuri) byla nádherná, Gong Li (Hatsumomo) ještě víc a Michelle Yeoh (Mameha) jim to rozhodně nekazila. Ken Watanabe (ředitel) je jeden z mála východních mužských obličejů, který mi něco říká, takže jsem byla spokojená. Ted Levine (plukovník Derricks) byl příjemný závan známého.

Konec byl tak akorát dojemný, Sayuri jsem to přála. Fajn film, ale nevím, jestli mě znovu ještě něčím překvapí a budu na něj mít sílu.