23. prosince 2009

Bug (2002)

Every step counts.

zdroj: imdb.com
IMDb. K tomuto filmu jsem se dostala přes jednoho kamaráda a nejspíš bych k němu v životě nedošla sama, nakonec jsem ale docela ráda, že jsem to viděla... Je to ten typ filmu, kdy jedna událost (zašlápnutí brouka) odstartuje další a všechny se vzájemně prolínají, jedna akce ovlivňuje druhou... a přesně ten typ filmu, který vás nutí takto přemýšlet o všem, co vidíte, a přivodí vám akorát bolehlav.

Film to byl pěkný, i zábavný, líbil se mi ten humor, co v něm byl. I když jsem něco málo buďto nepobrala, nebo pobrala a ono to tak skutečně bylo, ale nepochopila jsem, proč to tak je... Divné, asi by to chtělo na urovnání nasledovat ještě jednou, ale nechce se mi. Zase tak mě to nezaujalo.

Co jsem tam ale napočítala bylo slušné množství známých tváří. Alexis Cruz (Sung), Sarah Paulson (Eilleen), Guy Siner (vrchní), Brian Cox (Cyr) či Wade Williams. A řekla bych, že jich tam bylo ještě víc. Docela milý film, těžší, než na první pohled vypadá. Ale do duše se mi nijak nezapsal.