15. února 2010

Lost in Translation (2003)

For relaxing times, make it Suntory time.

zdroj: imdb.com
IMDb. Z toho filmu čišela taková bezprizornost, nezájem, přímo takový ten pocit, kdy se nudíte, a nemáte do čeho rýpnout, a když máte, nudíte se ještě víc, protože se na to nemůžete soustředit. A pak se nudíte úplně nejvíc a potřebujete, aby do toho někdo přišel, aby vás vychýlil z toho směru, co vlastně není směr.

Bobovi (Bill Murray) a Charlotte (Scarlett Johansson) se to stalo. A vychýlilo je to... Už se ale nedozvím, kam nasměrovalo. Bill Murray měl vždycky něco do sebe, ale jeho filmů jsem moc neviděla. Tady mě dokázal rozesmát jen tím, že seděl a nic nedělal. Za všechny například 'lip my stockings' scéna.

Scarlett Johansson jsem nikdy neměla ráda, přišla mi protivná. Tady mi ale vůbec nevadila, naopak. Vypadá to, že na ni začínám měnit názor. Uvidíme, co mi řeknou další filmy.

Jen tihle dva prostě dohromady vyrobili dokonalou show, která mě bavila, kterou jsem úplně cítila. Nádherný film.