15. února 2010

Miss Potter (2006)

There's something delicious about writing the first words of a story. You can never quite tell where they'll take you.

zdroj: imdb.com
IMDb. Trošičku jsem čekala nějakou těžkou romanci natočenou stylem, jakým se teď v Hollywoodu točí adaptace knih Jane Austen. Nakonec to nebylo tak úplně ono. Líbilo se mi, že to bylo odlehčené trhlostí Beatrix Potter (Renée Zellweger), žijícími obrázky, jelítkovostí Normana Warnea (Ewan McGregor), a následně to nabralo úplně jiný spád.

Renée Zellweger držela dle mého slečnu Potter pevně v rukou, a dívat se na Ewana McGregora jako pana Warnea bylo, jak jinak, "totally delightful" (i přes ten knírek, ble). Hrozně mě potěšila Emily Watson (slečna Warne), pamatuji si, že mě dostala už v Red Dragon jako Reba. Tady byla taky skvělá.

Byl to rozhodně relax, zasmála jsem se, zaslzela, na konci jsem byla stejně spokojená, jako Beatrix. Líbilo se mi to.