11. února 2010

Trust the Man (2005)

Men play the game. Women know the score.

zdroj: imdb.com
IMDb. Po téhle komedii jsem sáhla, protože když jsem naposledy koukala na film s obsazením Julianne Moore & David Duchovny, naprosto jsem se do něj zamilovala. (Ano, mluvím o Evolution.) A světe div se, zamilovala jsem se i tentokrát.

Trust the Man má švih, břink, působí realisticky a má dokonalý scénář, prosmála jsem se od začátku do konce. A když už jsme u toho konce, byl na můj vkus trochu moc sladký, ale dá se to odpustit.

Julianne Moore (Rebecca) byla kouzelná a hrála kouzelnou postavu, David Duchovny (Tom) byl drobítek Moody, ale i tak perfektní... Scéna na sezení závislých na sexu mě bude ještě dlouuuuuuho bavit. Maggie Gyllenhaal (Elaine) mě nikdy předtím nijak neoslovila, ale Elaine byla taaaaak sladká, že mě prostě smetla. A Billy Crudup (Tobey) taktéž.

Prostě, tohle je romcom, co mě neuvede do deprese pokaždé, když ji uvidím. (A když ji vypnu před koncem.) Vřele doporučuji.